wtorek, 14 sierpnia 2012

Nowe animacje filmiki oraz Avatary na zamówienie !

Zapraszam na kanały:
MajinDesign i KetiDesign

Zapraszam do oglądania komentowania subskrybowania ;) KetiDesign to nowy kanał, na którym umieszczane będą przede wszystkim rysunki ;)  a na MajinDesign po staremu animacje avatary trochę gier itp ;)

Ostatnio miałem parę zamówień i wstawiam efekty mojej pracy poniżej ;) Chcę tylko powiedzieć, że  od tych wszystkich zamówień skrzynka pocztowa mi się zapycha ;p a komp się przegrzewa od renderingu ;p



Oto Avatary ;) 

Oprócz avatarów zrobiłem jeszcze animacje z poprzednimi ;) będę robił takie animacje co 5 nowych avatarów ;) tzn ..... Jak uzbieram 5 nowych avatarów powstanie z nich animacja taka jak poniżej:


Mam nadzieje, że się spodoba ;) a jeżeli tak to oceniajcie piszcie ;)
Chciałbym pochwalić się także filmikiem z nowego kanału KetiDesign, na którym znajdziemy rysunki a oto jeden z nich:



Jak dla mnie bomba ;)

Miłego oglądania życzy Majin and Keti Design !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz