czwartek, 16 sierpnia 2012

Cały czas pniemy się w górę !
Witam wszystkich tych co właśnie to czytają :) mam wam do pokazania kilka nowych prac ;)
A oto one:
Pamiętacie avatary, które wstawiłem w poprzednich postach ? ;) właśnie nazbierało się ich 5 a zgodnie z tym co napisałem co 5 avatarów będzie jeden filmik ! ;) zapraszam do oglądania . Chciałbym jeszcze powiedzieć, że w filmiku jest mały błąd jedna postać jest podpisana Avizo a powinna być Avizz ;p z góry dziękuje za komentarze ;p


\


Powyżej intro, które zrobiłem dla kanału TheZgryzekPL ;) zapraszam do oglądania i komentowania  ! ;) Mam nadzieje, że spodoba sięminecraftowym fanom no i ludzią spoza tego okręgu ;p


\

Powyżej coś specjalnego ! KetiDesign nie śpi ! jest coraz lepsza ! a oto dowód ;) zapraszam do oglądania jej filmików ;) kocham ją ! <3 i bardzo jej dziękuję, że mnie tak ładnie narysowała :) Moja ukochana ! <3

To by było na tyle na dziś dzień ;) serdecznie zapraszam ! ;)
Kliknij poniżej by przejść na kanały:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz