czwartek, 16 sierpnia 2012

Animacja :)

Zapraszam do oglądania i komentowania jak zwykle ;p
Ponad to mogę powiedzieć, że w obecnej chwili robi się kolejna animacja ;p będzie to lekki test ponieważ chce dopasować głos do animacji wkrótce zobaczycie wyniki mojej pracy ;) mam nadzieje, że zapracuję sobie na pozytywy ;)

Poniżej znajduje się avatarek ;p zrobiłem więc wrzucam ;)

Tym razem coś takiego ;p ze świnką mam nadzieje, że się wam spodoba i samemu zleceniodawcy ;p

Dobra koniec tego gadania ;p
Chcesz zobaczyć coś ciekawego ? jak tak to serdecznie zapraszam na mój kanał YT:
Jak wejdziesz na kanał to przewijaj powoli kanał na dół strony na samym dole zobaczysz coś ;p

Oczywiście jak zawsze zapraszam i polecam kanał:


Powyższy kanał jest prowadzony przez najpiękniejszą i najlepszą osobę na świecie ! baaaa we wszechświecie a mianowicie przez...... moją przyszłą żonę ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz