sobota, 18 sierpnia 2012

Nowości ;)

Witam ponownie ;) Tym razem parę ciekawostek ;) nowa playlista na YouTube pod tytułem Z okna Blendera ;) w tej playliście znajdziecie filmiki, na których grzebie coś w samym programie blender, w którym robię swoje dzieła ;)

Zacznijmy jednak od intra dla kanału MałyPiksel niestety w intro pomyliłem nazwę ;p ale autor kanału już sobie to skorygował ;) 

Poniższy filmik pokazuje scenerie w blenderze z animacji, którą umieściłem w poprzednim poście a mianowicie intra dla kanału TheZgryzekPL ;)


Chce cały czas się ulepszać więc w poniższym filmiku starałem się zsynchronizować dźwięk z animacją no i nie jest najgorzej ;p ;)


Mam zlecenie na kolejną animacje kolejne intro około 10 sekundowe w obecnej chwili się renderuje ;) a ja zapraszam do oglądania jak go zrobiłem od samego początku ;) w poniższym filmiku ;)


Ponadto ;) serdecznie zapraszam na kanał KetiDesign ;) ostatnio namalowała moje awatary ;) kozacko jej to wyszło niestety miała lekkie problemy z samym plikiem wideo i nie jest on w najlepszej jakości ;), ale doceńcie jej ciężką pracę jej filmik renderował się cały dzień a do tego wstawiał kilka godzin ;)


Poniżej umieszczę oryginalną jakość ;) ale prace finalną ;)

Jak dla mnie bardzo fajnie to wyszło ;) mam zdolną żonę ;) i kochaną ;) poniżej dodam jeszcze awatar, który  jest na jej rysunku po lewej stronie ;)


Jak zawsze zapraszam do komentowania i oceniania naszych prac ;) zawsze staramy się je porządnie wykonać ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zapraszam na nasze kanały:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz