poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Intro gotowe ;)

Witam serdecznie intro z poprzedniego postu jest już gotowe ;) do tego wszystkiego dorzucę zlepek wszystkich moich intro oraz moje outro, które zawsze będzie pod koniec moich nowych filmików ;) Serdecznie zapraszam do oglądania wchodzenia i komentowania ;) Podoba się subskrybuj mnie daj łapkę w górę ;p Twój wybór ;) dobra koniec gadania czas na pokaz ;p


Oto intro dla 4YouMove w poprzednim poście jak wspomniałem był filmik, na którym widzimy jego wykonanie :) 
Przejdźmy do następnego filmiku. Na poniższym filmiku są po prostu zebrane moje intra i połączone w całość być może to mi pomoże osiągnąć większą oglądalność ;) Zapraszam :


No ;p ostatni mój filmik przedstawia moje nowe outro czyli filmik pod koniec moich prac ;) Żeby poprawnie się wyświetlił musisz wejść na YouTube :)



Dobrze to koniec jeżeli chodzi o moją pracę ;)

Teraz chciałbym zaprezentować pracę mojej żonki KetiDesign :)
Filmiku jeszcze nie ma ale lada moment ma być więc zapraszam na YT:


Poniżej wstawię zdjęcie prezentujące jej nową pracę ;)

Jak dla mnie praca jest po prostu świetna rewelacyjna ! ;) sam bym chciał tak rysować mam nadzieję, że jak kupię jej piękny bukiet kwiatów zaproszę na romantyczną kolację to mnie nauczy ;p Pozdrawiam moją żonkę i zapraszam wszystkich na jej kanał :) komentujcie dawajcie łapki w górę to ją bardzo zmotywuje ;) 

Poniżej znajduje się ta sama praca, ale po komputerowej obróbce ;) jak dla mnie super :) Oj ta moja żonka ;)


Coś pięknego ;)

Na zakończenie tego tematu chciałbym dodać dwa filmiki, w których jesteśmy reklamowani ;) zapraszam ;)





Fajnie, że komuś podobają się nasze prace ;) takie filmiki napędzają nas do przodu :) dziękujemy !

Zapraszam do śledzenia mojego bloga oraz bloga żonki, który znajdziecie pod adresem:

Cześć ! ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz